פנסיון ביתי

הפנסיון הביתי של בובה של כלב נולד מתוך רצון ליצור עבור הכלבים את הסביבה הטבעית ביותר ולהוריד את רמת הלחץ שנגרמת כתוצאה מהשינוי (שינוי הסביבה והפרידה מהבעלים).
מכיוון שכל כלבי הפנסיון מבלים יחדיו במהלך היום, מתקבלים אליו כלבים חברותיים בלבד אשר ישמחו לחיות בהרמוניה. בשעת השינה מופרדים הכלבים הגדולים מהכלבים הקטנים על מנת לשמור על ביטחונם.

פנסיון ביתי בובה של כלב

מדובר בכמות קטנה של כלבים ולכן מומלץ לשריין מקום בפנסיון מבעוד מועד בעיקר בתקופות של חגים וחופשים. בכלבים מטפל צוות מקצועי של אוהבי כלבים בעלי השכלה בתחום אילוף כלבים ולכן יוכלו להעניק לכלב את כל מה שיזדקק לו במהלך שהותו.

"בובה של כלב" דואגים לעדכון יומי של הבעלים אודות מצב רוחו של הכלב בצירוף תמונה, כיוון שאנו יודעים כמה אתם דואגים ליקירכם. הכלבים יוצאים בכל יום לפריקות אנרגיה ולטיולים ומקבלים המון חום ואהבה. הכלבים נמצאים בהשגחה 24/7 בכדי לשמור על סביבה בטוחה ונעימה עבורם.

לפנסיון חצר גדולה מגודרת ומאובטחת להנאת הכלבים, הם יכולים להשתובב ולשחק בה או סתם להשתזף בימים נעימים, כך שהשהות שלהם בפנסיון הופכת לחוויה וכמו שהבעלים נהנים מהנופש כך גם הכלבים נהנים ממלון הבוטיק לכלבים שלנו.
יכול להיות שבפעם הראשונה הפרידה תהיה מעט קשה אבל אנחנו יכולים להבטיח שבפעמים הבאות הכלב יזכור את השהות הנעימה וישמח לחזור אלינו לעוד חוויה נעימה.

הפנסיון נמצא באיזור המרכז, כרבע שעה נסיעה מפתח תקווה. ישנה אפשרות לאיסוף והחזרה של הכלב עבור מי שלא יכול להגיע.

רוצים ראש שקט ופינוק אמיתי לכלב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם ממש בקרוב

רוצים לקבל פגישת אבחון

במתנה?
בפגישת האבחון נתאים לכלבכם תכנית אילוף ייחודית ואטרקטיבית אשר מותאמת לו
לקבלת ההטבה לחצו